onsdag 25 juni 2008

Uppdatering 25 Juni 2008


Nu har jag varit ut och kört .. 50 km ^^ Var nog riktit roligt att ha S med sig . :) Han satt o bråkade hela tiden. Distraherade mig med att lägga varmare och kallare och öppna fönstret och takluckan. ORK . ^^ Jag älskar dig . Det ska nog alltid vara du och jag <3<3<3

S fixade också en cd spelare pappa varit efter idag . S satte dit den. Han är lite mer TEKNISK på sånt . Ojj ojj. Jag är nöjd ^^
Spelade endast Turkisk musik i bilen idag. Tarkan ... MUMS ! <3 Örongodis ^^

Just åt jag o S min födelsedagstårta. bara en bit kvar. Ngn som vill ha ? Jag tycker egentlignen inte om tårta . Hellre smörgåstårta. Det tycker S också ^^

Imorse tittade jag på ett program från barnkanalen. O där var det en gubbe som heter Eeernsti . o han sa bara minun eller sinun. Svenskarna använder finska i sitt barnprogram, det var nästan lite förnedrande. Gubben i frågade hade ngn slags spets med sig och hade sockarna högt upp, o var fet och hade en skiderdräkt på sig .. ^^ Han var egentligen ganska söt, men de dumföklrar finnar. Fy på er Sverige ! Min åsikt . Så de så !

Nu kanske jag skall ta och gå och hämta en film och titta ¨på den och unna mig en bra sömn imorgon. Hoppas jag ^^ Godnatt gott folk !

På bild : Min bmw för tilfället ^^ <3 L0ooove ^^

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv