fredag 27 juni 2008

27 Juni 2008

Godmorgon !
Jag känner mig konstig i ryggen . Undrar varför ?

Imorse vaknade jag av att min hund Donna kom in i rummet . Hon hade ett ben i munnen. Nöjd släppte hon ned det på golvet framför min flecetröja . Jag slumrade till och än en gång , och egfter en stund kom hon åter tillbaka, med ett nytt ben i munnen , det släppte hon också ner ..? Sen gick hon sin väg åter en gång . Snart hörde jag att mamma lämnat huset och hon kom tillbaka in i mitt rum och sjönk nöjt ner på golvet. Dags för en tupplur .
Nu är hon ute och är arg åt ngn som är här med en bil. Vaktar igen .

Idag skall jag och dusha. Ska bli så skönt . Ska kanske försöka fara på en liten ridtur idag eller så ska jag bara ut med killen och gå en sväng. Det går nog allt bra lika bra . Får se vad som händer och sker . ^^


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv