söndag 29 juni 2008

29 Juni 2008

Hej !
I fredags hade vi den fina idén att fara till D´s villa. Det var kallt men roligt på sjön, Jag o J satt o gallskrek hela vägen. ^^ Det såg faktiskt ut som vi skulle sjunka. J sa: Denhär båten heter titanic, så det finnns "ingen" chans att den skall sjunka ^^
Väl vid D villa hittade vi krossade fågelägg som låg utanför dasset, fåglarna hade tydligen en tendens enligt D att bygga bon mitt i skiten så att säga.
Det var en mysig kväll, och rolig dessutom . men vägen dit känns oändligt lång.
Vi hade min bil, så jag körde hem sen. Kändes skönt, somnade iallafall inte . Har en ovana att somna i bilen när man kör hem. Men D hade en tendens att köra i 20 hela grusvägen , hans bil är NGT låg för guppiga vägar ... Suck .

På lördag var jag , J och M till Kokkola. Vi hade jätteroligt. Hittad ett par nya byxor. NÖJD ! ^^ Vi var och äta ti halppis o jag o J åt lövbiff. MUMS ! Gott ! ^^ Måste ju unna sig ngt gott här i världen också.
Igår då så var jag, S , E och D på bio. Sex and the city. Blev faktiskt lite besviken. Hade hört så mycket bra saiker om den.. men jag har sett mycket bättre filmer än så . Sen for vi och äta till Autogrilln, men jag var proppmätt ennu , så jag åt bara ett Tupla . Sen matade vi fåglarna, och jag tror vi såg alla Jeppis fiskmåsarpå ett och samma ställe. De var helgalna. ungefär 50 stycken slogs om 2 grillpannor . Ojj ojj ojj. Ingen vill dock äta min sallad . suck .
Så bar dte av mot Lappfors i Simons Nissan. D, E o J fick trängas i baksätet. och jag i framsätet förståss . ^^ Väl framme hittade jag kära mor och far på dansen . Det var mycket folk och allt var fint . ^^ Vi drack kaffe ochb sen bar det av till Jeppis igen ^^ Det var en rolig kväll ^^

Idag har jag lite födelsedagskaffe här för shacke . Ska bli trevligt ^^


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv