torsdag 19 februari 2015

Tattoo time!

En sån skulle man kunna ha ?
ÄNTLIGEN har jag tagit mig i kragen och beställt tatueringstid till nästa vecka. Jag har haft det i tankarna väldigt länge, men eftersom det har varit en massa annat så har det lämnat, och pg.a mitt födelsemärke som blev borttaget för några månader sen som envisades med att krångla så har jag varit försiktig.

Nu ska orkidén fixas upp och dessutom ska texten Ciao Bella få ett nytt lyft. Den är jag inte riktigt nöjd med men nu kommer den säkert bli i bättre skick, måste bara få kollat lite text stilar os.v och lite idéer hur man skulle kunna få till den riktigt bra.  Tur att man har proffs som är bättre på dethär än en själv.
Dessutom har jag börjat kolla lite på handledstatueringar. Hmmm. Har en ynka pynka redan nu, men den skulle också kunna vidareutvecklas.. De flesta av mina tatueringar är ju på ryggen så kanske man borde satsa på lite mer synligare ?

Tatueringar är nog ett av det snyggaste vackraste jag vet. Jag tycker själv att en tatuering gör en person mer unik, personlig och dessutom vackrare på något vis.

Imorgon är sista arbetsdagen på en vecka. HALLELUJA. Semester semester. [v]

Inga kommentarer:

Bloggarkiv