onsdag 24 december 2014

Första julklappen, kanske bästa ?

God jul på er alla!
Nu sitter jag här och myser med en rågbröd smörgås och har nyss öppnat min julklapp med sambon. Jag har inte alls kunnat gissa vad sambon köpt, men han valde återigen en julklapp som jag verkligen behövde. EN NY HALARE! Halleluja! En ny tjock halare, med massor med reflex, och den ser nästan ut som den på bilden. Tack ÄLSKADE sambo!

Av mig fick sambon nya underkläder, ny duschtvål och deodorant, 3 gångers kort till Studio Z, en bok som heter 101 öl du måste drick före du dör, och en ny rakmaskin. Rakmaskinen var verkligen ett måste, den han har lever på sparlåga och vill inte riktigt samarbeta.

Nu ska jag fortsätta med julmyset! Idag ska jag göra ingenting, och det är  -14 grader ute så ingen ridning idag inte. Men imorgon tar vi nya tag.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv