söndag 21 december 2014

En lagom trött dag

Idag har det varit en lagom trött söndag. Kom hem vid 5 snåret imorse, och sov enda tills klockan var halv 12. Tummen upp för att jag TVINGADE mig själv att somna om vid 7 tiden imorse.

Kvällen igår var riktigt rolig. Jag och I spelade playstation och jag var en blå apa med stjärnglasögon, rosa skor och en döskalletröja... Jag kan säga att jag förlorade riktigt rejält, spelet minns jag inte vad hette, men kul var det.
Senare drog vi till krogen, köade ca. 10 minuter. Entrade dansgolvet och dansade i några timmar. Musiken växlade från awesome, skit, halvkasst, och okej.
Let´s face it, förfesten är alltid roligast.

Idag har jag inte gjort mycket, haft M hit på besök, druckit en massa vätska, ätit massor med salt, och småpysslat med lite ett som annat. Jag ska ta natt snart och sova en riktigt törnrosa sömn, för imorgon ska jag minsann ha fart på! En massa som ska fixas med imorgon, bla. sista julklapparna, samt storhandling.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv