måndag 11 augusti 2014

Härligt med helg.

Var hem till hepovattne igår med hela familjen, vilket var skönt också. Resväskan blev också stuvad in i bilen, så nu är den hemma här i tryggt förvar tills resan blir av. Jag kan knappt bärga mig, det ska bli så otroligt skönt, och så ska nästa resa bli bokad på fredag tillsammans med M, en tur till stockholm och se hästshow på lilla jul. Vad kan nu bli bättre än det ?

Det var skönt med helg, nu är måndag arbetsdag redan förbi och har varit på skolning från jobbet idag. Det var en riktigt bra föreläsning om läslust, och den inspirerade riktigt! Bra början på en måndag helt enkelt!

Just nu håller jag på med lite matlagning, men jag borde stiga upp och börja på med annat nu, bla. så är det saker här och där som ska redas upp, och bara maten blir klar ska jag minsann ta mig en länk med hunden har jag bestämt. Sen ska ponnyerna motioneras, iallafall den ena har jag tänkt.



Inga kommentarer:

Bloggarkiv