lördag 9 augusti 2014

Allt om resor

Jag har blivit prenumenant på Allt om resor tidningen och det är minsann intressant att sitta och mysa och läsa i den och framför allt drömma om spännande resmål.

Jag har blivit en riktig resenörd nu. Jag är så nöjd med mitt liv som det är nu, och nu har jag insett att jag har två riktigt bra hästar och vill inte alls ha fler för tillfället. Förr drömde jag och letade efter en tredje, men nu känns det som att det faktiskt inte har rum för fler i mitt hjärta. Jag jämför alla ponnyer med Alma och Diva, och därför är det svårt att ta fler till sig. Jag tror jag helt enkelt har hittat rätt.

Så därför har jag kunnat börja drömma mer om resor. Långt bort dessutom. Thailand te.x.. Jag vill åka iväg över jul och nyår någon gång. Se något annat än den gröna julgranen och ljusstakarna i fönstren. Jag skulle vilja se ett RIKTIGT fyrverkeri, sånadär som man ser på  TV på nyår och tänker att detdär är först häftigt i jämförelse med våra små fjuttar. (Jag är ingen fantast av fyrverkeri här hemma pga. djuren så det är bara bra egentligen att vi har våra fjärt fyrverkeri.)

Inga kommentarer:

Bloggarkiv