måndag 16 juni 2014

Kokkola shopping med mamma

Skor skor och åter skor.. och lite annt smått och gott.
Nyss hemkommen från kokkola, eller rättare sagt för en timme sen. Jag har prövat oskojjat säkert 50 par olika skor, och jag har handlat hem tre stycken nya. Två är ämnade för kommande bröllopen, de nya tygskorna var ett måste för man kan säga de jag har haft nu är minsann uppanvända.
Och äntligen har jag köpt nya leggings att ha i jobb sen, dessa som är på bilden är otroligt bra att ha på dagis, hur mycket stretch som helst i dem, perfekt när man kryper omkring på golvet.
Dessutom hittade jag lite ny kosmetika, bla. mascara och nytt läppglans. Och nya underkläder och pysselsaker, samt tre nya vykort.
Sambon fick nått slags hårgel till håret och en SLIPS.
Det blev en lagom saftig summa, men eftersom jag är hemma nu under semstern så blir det iallafall mera pengar över då man inte behöver tanka bilen.

Är det någon annars som vet något roligt semesterställe här i Finland, gärna dit man kan åka med husbil? Jag och sambon, eller mestadels jag, planerar resa tillsammans nu i sommar på vår enda gemensamma semstervecka förutom i September, och en resa med husbilen skulle ju vara hur kul som helst!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv