tisdag 17 juni 2014

Nytvättade fönster

Vrålåket vi får låna av mamma och
pappa! HÄRLIGT!!
Började dagen klockan 9.00 med att tvätta fönstren och klockan 11.00 var hela insidan klar, samt verandan och balkongens utsida också. Men resten av fönstren utvändigt får sambon ta då jag inte räcks upp till dem överhuvudtaget.

Igår satte jag mig ner och surfade en massa campingresor och jag hade verkligen idétorka vad gäller resmål och camping. Men iallafall kom vi till att vi åker norrut, igen. Precis som ifjol. Kanske vi besöker seskarö igen, och ev. tar oss en tur till Överkalix.
Kanske är det dumt att åka norrut, tänk om det verkligen blir svinkallt, kanske man borde åka ner söderut ?TIPS MOTTAGES GÄRNA

Jag är faktiskt lite led att det är midsommarveckan och +8 grader utomhus, och jag har semster. Semester borde väl innebära att jag skulle kunna ligga på verandan i solstolen och njuta. Nu ligger man ju hellre under filten och bara myser.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv