fredag 22 augusti 2008



Hej !
Huhu . Har inte hunnit vara på datorn naa i skola . Vi har rännt på hela veckan i skolan .
Vi har spelat upp Emilteatrn i Stjärnhallen igår . Har fått massor med vatten i ansiktet av K . Men som tur torka M . ^^ Har varit kaar för en dag . Sooom vanligt . Bina måst vara kaar ! biina er kar ! ( jag har inget att säg till om ) *

ridlektionen i onsdags gick helt bra . Fick rida Musse än en gång . Mycket nöjd . trivs med honom . Hoppas verkligen jag får kämpa mer med honom . Underbar häst .

Ikväll blir det kanske kaabi . Som man sluppit ifrån precis . Suck . Men det skall väl bli helt bra . Får ju se lite annat folk mellan varven . Men tyvärr ser man dock Nykkabibor för ofta ..^^

Vissa saker förstår jag mig inte på . Jag är lycklig över att jag lärt mig annat . Så det så .

På bild : M ^^

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv