tisdag 19 augusti 2008

19 Augusti 2008

Hej !
Äntligewn slapp man på en dator som man både kan blogga på och vara på MSN på . Lärare P berättade att alla datorer har varit ute ut datasalen oh sen har det uppstått problem med dem . Suck ! Skitdatorer . Uråldriga !
vi har inte ens fått ngn läsordning . Lärarna har varit på resa till Italien . "vi hinenr nooog..."

M och jag har börjat på tillsammans . Det är no helt ok . Idag sov vi mellan 3 och 5 . Hups . Så roligt är det på ett internat kan jag säga er .
Jag vet inte vad ja ska tycka om internateföreståndaren . Man lär sig väl med tiden hur hon är . Men om jag måste byta rum åker jag hem . Jag vill inte sova med ngn jag inte känner . Är en ensamvarg. Jag behöver lugn och ro på dagarana . Helt vill jag vara ensam en stund . Även fast det bara är en liten stund . Behöver ANDAS .

Jag och M skall snart fara ut och gå . Ska bli skönt . När man sovit länge blir man ganska sladdrig .

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv