torsdag 24 juli 2008

24 Juli 2008


Hej !
Gårdagen var bra. Jag var med E på Jeppisdagarna. Vi hittade ett tält till Sverige resan. Riktit bra. Hoppas det går lika bra att sova i .
Hittade inget annat speciellt. Bara en donits och vårrulle och fäboda. Vi besultade oss för ett föbodabesök och sen bar det av hemmåt.
S kom till vårt och plötsligt kom vi på att det var krogbesök på gång och så bard et av ännu en gång. Jag har slösat alltför mycket bensin denhär senaste tiden ..
Krogen var riktit rolig och full med folk. Pojkarna spelade biljard och vi for hem tidigt, S skulle upp till jobb .

Imorse vaknade jag 10 ungefär. Lada på mig kldäer, åt liite cheerios , hittade en lapp på bordet av svärmor och så bar det sen av mot E´s. E kom ut med filt och en kass me saker . E fick köra min fina BMW till Citymarket. Handlade lite smått och gott, bla. en konsti smoothie som smakade mer banan än blåbär. Intressant.
Jag körde från citymarket till Fäboda. Spännande att köra då det är mycket folk .
Väl vid fäboda trängdes vi med andra på strandne och lade oss där i 2 timmar. Skönt, men det blåste rejält . Inget bad blev det iallafall, det behövdes inte. E och jag blev lite besviken. Solen gav inget resultat så E förselog Drop in solariet och dit bar det. MUMS va snyggt det var där ! Och jag fann iallfall resultat där. Efter 5 minuter hade jag en liten rand ^^ Konstaterades dock först här hemma. Mera sånt ! ^^ Detdär komemr nog bli min räddning i vinter för min stackars hy.

Nu är jag hemma igen. Skönt .och imorgon måste jag iväg körandes igen. Usch , hatar att köra när det är varmt. Har lust att sola ännu mera ... ^^ nu nr man ÄNTLIGEN har lite värme ....

på bild: fjolårets solbränna efter turkiet .... <3


Shalom^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv