onsdag 23 juli 2008

23 Juli 2008

Godmorgon !
Ser ni vad jag ser ? SOOOL ! ^^

i morse vaknade jag av att ngn ringde på hemtelefonen och pratade om ngt med gula sidorna på finska. Bara för att jag blev ytterst förbannad över att ngn ringer halv 9 på morgon till vårt så sa jag surt att jag pratar int nån finska . Kvinnan i luren sa : Mitä ? En osaaa ruotsia . Puhu suomea minulle . Jag satt "mycket glatt" på finska att jag pratar inte finska. Då blev hon lite osäker och la på luren. Typiskt finnar. Efter en stund ringde telefonen igen, fast bara en signla. Jag kan nästan slå vad om att det var hon. Morr......
Uppskattar heller aldrig då folk ringer på hemtelefonen för att få tag i pappa. Pappa är ALDRIG inne mitt i dagarna. Han är i verkstaden, och om han inte svara så ringer han upp. Men då blir alla i panik och ringer klockan 8 på morgonen hit. Då kokar det nästan över för mig när ngn säger : är din pappa inne ? KLART HAN INT E ! Dumskallana ...

Idag skall jag vara med E , hon ringer iallafall inte och stör mig på hemtelefonen . ^^ Vi ska låna böcker.. Massor med böcker ^^ Looovely ^^ men först ska jag lämna in ngr också .


shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv