söndag 13 juli 2008

13 Juli 2008

Ja Tuuri besöket blev helt bra . Mitt prat om kosmetika gick i stöpet . Hittade mest impulsköp men nöjd endå är jag ! ^^
Hittade en drinkmixer, rosa dessutom, löööve ^^ Champangeglas som byter förg, enligt D såg de ut som bordellglas . Inte enligt min mening . Och så köpte jag ett shotglas som byter färg. ^^ Och hundshampoo . Nödvändigt, min hund har megamjäll ! :/ Och faktiskt ett nytt puder . Mitt gammla håller på att ta slut .

Vi åt vid en grill, mend et skulle jag INTE gjort . Jag och Johanna mådde superdåligt på kvällen. Vi typ satt och mådee illa och nästan spydde . Och jag hade typ druckit 3 VK och lite salmiakki snaps . Min kväll blev helt eneklt förstörd igår kväll . Mådde dåligt under hela krogbesöket . Vilket alla såg . S ville hem. han hade ingen röst kvar . Han ropar ganska så mycket när han är full . Suck . Så när jag börjat må LIIITE bättre ville han hem . Som vanligt. Alltid när jag vill ngt är han tvärtemot . Men sånt är livet .
E hann laga håret på mig före kvällen. Riktit nöjd blev jag . Ska köpa en egen locktang . En alldeles egen ^^ en såndär smal . inte för tjock , det går inte med mitt hår . Ett konstaterande .

Var nu bara in till Netti igår , såg lite känt folk. Hittade en till S som jag pratade med en lång stund . Han är galen, men snäll ^^ Han chockerade mig med sin ålder . 24 . Han ser ut som 20 . ^^


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv