måndag 16 juni 2008


Uppdatering .
Denna dag har varit bättre än jag väntat mig .
Min dag började jag med att öva, arg som ett bi var jag över mig själv och alla frågor som ställdes och att ett ynka fel för mycket skulle göra så stor skillnad . Men till slut hade jag 4 godkända övningar och en sista kvar . Halleluja ! Känner mycket mindre press nu .

Sen så började jag sy lite, och symaskinen är ännu inte undanlagd, men ... det måste jag göra sen efter att jag bloggat . ^^ Blev inte helt nöjd , mne var ännu på strålande humör fast det inte riktit blev som det skulle.

Jag tvättade vespan där ute också då det ännu var så bra väder och var ut och gå med hunden.

Så kom jag på den underbara idén att fara till stallet , Y måste säkert läst mina tankar för när jag var 50 meter från stallet kom ett SMS om att jag gärna kunde gå ut med Walther en stund . Sagt och gjort , jag ringde J och frågade henne om hon ville följa med, jag tycker om sällskap. Men hon sa att hon var upptagen och sa att L säkert gärna ville följa med. Så L kom till stallet och Walther var en riktig gentleman och stog så snällt när hon borstade av honom och när jag tränasade honom. Innerst inne visste jag att det var ngt lurt på gång .. Väl ute ur stalet for vi gåendes mot Smedas , helt ok väder, lite regn hade det kommit där före , men jag trodde det var över.... Mitt i det hela så hällde regnet ner, och en häst som Walther som inte tål speciellt mycket vatten fick nästan lite slag, han dansade runt på vägen och stoppade en bil . SUCK ! Min tokiga kamel .
Så vi skynade oss tillbaka med min kamel som var hysterisk, väl framma vid stallet gick han inte in , så jag fick hämta S , han är bra med Walther och får alltid in honom.
Walther var lite småsur på mig och var lite småstressad över det att det rann av honom vatten. Han tål helt enkelt inte vatten. Han smälter säkert ..

Och nu har jag äntligen kommit hem . Denna dag har varit en riktit bra dag, men just nu fruser jag pga av mina blöta kläder .


Shalom ^^

På bild : Walther första veckan i Juni 08.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv