tisdag 17 juni 2008

17 Juni 2008


Godmorgon !
Nu har jag åter vaknat . Låg och sov idag till kl. 10 ungefär. Då tyckte jag det var dags att stiga upp. Har fått order av mamma att dammsuga i huset. Det finns massvis med hundhår överallt , tussar som flyger längs golvet då man går . Ojj ojj .

Nu kom jag och tänka på att jag engång fått nått liknande hjärta från pollux som man kunde ha som mall om man ville klippa sina hästar med ett hjärta på baken , då tänkte jag , dum som jag var att det skall jag göra på hunde, det resulterade i ett fult snett hjärta som var kantigt . . Men det får ju till sist bort, efter ngr månader . . ^^ Den saken prövar jag inte igen.

Så ska jag väl öva lite mer idag igen då , försöka hålla min koncentration på "topp".
Snart är det midsommar , jag älskar midsommar. Det är så mycket minnen från den tiden . Härliga barndom.


Shalom ^^

På bild : Harriets skor och min väska. Älskvärd bild <3

Inga kommentarer:

Bloggarkiv