onsdag 11 februari 2015

Ta mig i kragen ?

Team work [v]
Igår hade sambon födelsedag och det firade vi med glass, och lite rester som fanns kvar från förlovningskalaset som har varit i frysen. Bra att ngn kommer hit och äter upp allt, frysen har varit lite mindre den senaste tiden pga. alla sötsaker i frysen. Men snart borde den vara tom, vi har båda tagit med till jobben så det har haft åtgång.
Sambon fick i present av mig nya vinterstövlar som han verkligen behövde, och så var han i måndags på en Shiatsu behandling vilket var uppskattat. (Det skullen han aldrig ha unnat sig själv annars)

På lördag ska jag egentligen och tävla, men med denhär farten ser det inte allt för ljust ut. Vägarna har blixthalka och ponnyn är ju inte skodd. Jag har just nu inga planer på att delta, och motivation är lika med noll. Jag är led vintern och allt vad som kommer med den, och jag måste verkligen börja ta mig i kragen för att få motivationen tillbaka igen, vilket jag vet den kommer minsann göra till våren då man kan börja rida och träna igen.

Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Bloggarkiv