fredag 14 november 2014

Fredagsmys

Always and forever
Fredagsmyset har infunnit sig, eller nästan vill säga för jag har en ostkaka i frysen och nu håller degen på att jäsa till semlor jag ska ha bakat än ikväll. Mumsigt med eget bröd och har tänkt ge bort en del av det också.

Idag är det fem år sen Bella tog sitt sista andetag... och det känns väl sådär. Jag känner en stor saknad, men inte dendär hjärtesorgen som det var för några år sen. Jag kan ta mig igenom denhär dagen och inte ha tankarna på henne konstant.
Det tog mig många år för att komma över sorgen. När jag tänker tillbaka på dagen hon dog och det följande året så är det ett rent helvete rent ut sagt. Jag var verkligen nere på botten och mådde riktigt dåligt då, och det gör mig så glad att känna att jag verkligen är så lycklig och mår bra idag. Jag tror man måste må någon gång RIKTIGT dåligt för att veta när man mår bra.

Det betyder också att min tatuering Ciao Bella imorgon är fem år gammal, vilket påminner mig starkt om att jag behöver boka tatueringstid. Den ska genomgå en lite makeover och bli vackrare.

Imorgon ska jag hälsa på vännerna och det kommer bli riktigt roligt. Jag har sett fram emot dethär hela veckan, och dessutom ska vi ut och äta och det kan ju aldrig bli fel!

Ha en mysig fredag!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv