tisdag 26 augusti 2014

Helgen

Helgen spenderade bla. i nykarleby på Juthbacka på både fredag och lördag. Jag fyndade en ny väska jag ska ha med på flyget och är så nöjd med den, fick en necessär till den också på köpet och tja, 30 euro gav jag för den men jag hoppas minsann att den är värd det. Och så hittade jag också en Jack Daniels topp som jag blev så kär i, passade dessutom perfekt.

På lördagkväll var vi till Lappfors, Lava, och deltog i en Rockabillykväll. Hjälpte till en stund med serveringen, och det var roligt att träffa alla barndomskamrater igen. De är verkligen härliga, vi hann prata en massa gamla minnen och skrattade så tårarna rann. Man har så mycket gemensamt när man växt upp i samma by. Vi rockade loss till klockan 23.00, och träffade på både gamla bekanta och nya bekantskaper.

Söndag for vi iväg på tävling men Divas bakknän var minsann inte med på noterna och underlaget var inte det bästa för henne heller, så det blev att åka hem. Det var ett snopet slut på säsongen, men sådär är det med hennes knän, vissa dagar är bättre och vissa är sämre. Det är bara att kämpa vidare och inte låta sig slås ner. Hon är min bästa vän, min stjärna, även om hon har det jobbigt emellanåt skulle jag ALDRIG byta ut henne mot nån. Jag tror att alla som känner Diva på riktigt skulle nog säga detsamma.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv