söndag 7 september 2008

7 September 2008

Hejsan !
Jag har just skrivit om hästens historia och ridhistoria till mitt slutarbete. Jag måste ha min inledning klart till på fredag, jag är helt tom i skallen. Vad ska jag ha med !?! Panik i holken .
Jag förstår mig inte på denhär laptop´en. Huhu! förstår inte hur jag skall lära mig skriva rätt med denhär , de är så nära alla tangenterna. ojj ojj ojj. ^^
S och jag har rensat i trädgården. två timmar och vi hade klippt en häck som ätit in en lampa, en blomrabatt är rensad, två .uskar är nyklippta och två träd lite mindre greniga. Och så har vi hittat en vacbker uppbindningsbom utanför stallet. Mums. Längtar efter en häst . ^^
Mamma, fammo, Syrran S , o M var hit och hälsa på . Och Donna var också hon med. Hon var nyfiken på allt, nästa vecka ska jag o S ha henne, mamma och pappa ska till Grekland... tror jag ? ^^ Jag måste ärligt talat säga att jag är inte så insatt i vart de tar vägen de gånger de är på resa . ^^
S skall ut och fiska med killarna. Själv ska jag sitta i vårt nya hem och njuta . Ställa iordning mera saker. Mycket att ställa iordning. Och så ska jag ut på nyfikenhetsrunda och kika på hur grannarna har det. ^^

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv