måndag 29 september 2008

29 September 2008

Hejsan !
Kvällen ute med tjejerna blev lyckad. Men jag minns dock inget. Jag var mycket tagen av alla drinkar och grejjer . Hupsi. K höll som vanligt reda på mig, även fast vi inte var i samma hus. Jag tycker om dig K. ^^
Jag minns speciellt en sång vi var och dansa till på Melody, So what med Pink ^^ Mer sånger minns jag icke ^^

Som vanligt när K är med mig ute går vi och håller i varandra när vi e på väg hem ^^ Huhu ! ^^ Det börjar snart bli lite heligt över det hela ^^ Haha ^^

Iallfall. Jag låg i sängen tills klockan var 17.00. Rörde mig lite mellan varven, men jag vila hela dan. Vissa var mycket bakfull och hade en enorm krapula hela dagen. Jag kom hem till forsby klockan 19 på kvällen. Länge leve ladies night ^^ <3

Shalom^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv