torsdag 18 september 2008

18 September 2008


Hejjsan !
Ikväll har H och hennes hund Zorro varit hit. Donna morrade hela tiden då Zorro kom för nära henne. Hon är lite överkänslig just nu . Huhu. Men det gick helt bra.
Svärmor kom hit hastigast med en blomma. Den är fin. ^^ S och svärfar gillrade musfällan. Nu jävlar ska mössen få sig en smäll . MOHAHAHA ^^

Mamma ringde idag. De har 29 grader varmt. Men hon sa medsamma: Sabina, här skulle inte du trivs, det är för lite håll i gång. Det är nog bara bra att du inte är med. Du skulle antagligen fåm spader här. ^^

Igår var det ridning på tapeten. Red barbacka på Musse. Ojj va det var roligt ^^ Gick helt bra. Det var bra att rida barbacka för min sits . Den behöver förbättring. Trivs bättre och bättre med musse för var lektion som går.

Imorgon ska jag och H har barndax tillsammans. Ska bli bra. Sen ska jag väl kanske städa lite här hemma . Det är massor med löv på golvet när man kommer in.

På lördag ska jag vara med som funktionär på Esse Horse show. Ska vara tidtagare ^^ Hoppas det blir bra och att jag inte gör bort mig.

Funderar mig på att fara till Cederbloms och kolla lite tävlingar på söndag också men har inte bestämt mig ännu.

Men snart är det dags för Idolkväll igen. K kommer hit. Det ska bli åter en rolig kväll K! ^^ Jag, K och Idol är bäst tillsammans ^^

På bild : Walther

Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv