lördag 16 augusti 2008

16 Augusti 2008


Hej !
Igår hade jag världens långtråkigaste dag . Jag vissteinte vad jag skulle göra . Gick bara fram och tillbaka . Fick höra att ignen på internatet iår får egna rum . Bara för att de har tagit in så mycket gymnasie elever . Tänk att skolan måste ta in andras elever och tränga in sina egna i pyttesmå rum . Jag är en ensamvarg , det kommer bli svårt att anpassa sig till ngn annas behov . Tur är det att det är M jag får bo med . Jag vill inte sova med ngn jag inte känner .
Visste ni att jag är ganska en "tarkka" person ? Jag absolut HATAR när saker ligger huller om buller, och det tar inte mer än en dag före jag har lagt allt på sin rätta plats . Inget ska ligga på golvet . Men skrivbordet brukar tyvärr vara fullt med pappaer och grejjor på . Som tex. på mitt databord har jag nu min penal , parfym , duschgel , mina skoldagbvöcker (3 st) en dvd , och en massa turkiska papper .

Walther har varit helt ok , men lite sur över att det är jag som fodrar och inte Y . Borde ta med ngt gott till honom . HAr en hästgodispåse här . Det kan uppskattas . Måste bara gömma den väl sen så ha inte får tag i den . Walther är inte speciellt rädd för plastiga grejjer . För ett par dagar sedan hade han släpat med en jättestor plastpåse full med hö , biti hål på den och ätit upp innehållet . Som sagt. Han har varit rädd för plastiga saker . Nu äter han dem istället . terapi terapi .


På bild : Internatet. Ser det inte ut som ett mentalsjukhus ?


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv