söndag 6 juli 2008

6 Juli 2008

Hej !
Igår var en helt normal lördagskväll . S och jag for iväg till myyso där alla redan satt på en kaffe . Sen bar det av till Jeppis . Igen .
Vi for och sitta på med G och J . Riktit roligt. SÅ for vi till Nykaabi och äta till Unos . Det var jättedålig mat . Allt var kallt . Ska GRILLMAT vara kall ? Nej . Unos var bättre förr . Underligt att ingen mår dåligt idag .
Vi for tillbaka till Jeppis och så hittade vi en pete helikopter som vi tyckte det stog Ohi on på . Men nej . vi hade lite fel . ^^
Sen kom vi på igen att fara ti villa, så dit for vi och tog en kaffekopp och så kastade pojkarna med kastspeten en stund . Men det var bara 15 minuter. De tyckte det var liite väl kallt där .
Klockan 2 kom vi hem igen och S och jag somnade lugnt med Donna mitt emellan oss .

S och jag har just ätit och så ska vi fara och gå med Donna en bit . har fudneringar på att fara i bastu vid villan sen . Vore riktit skönt med ett första dopp i sjön. Men ... jag vet inte om jag vågar !?


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv