onsdag 18 juni 2008

Uppdatering


Hmm . Jag har inte gjort så mycket idag. Övad eoch fick den sista övningen klart . YES !
Sen for jag ut i regnvädret med hunden och det blåa paraplyt i skogen. Såg en snigel. Den såg ensam ut .
Jag kokade ris och sen kom jag på att jag ville till stallet, sagt och gjort, dit for jag . Stod poch pratade med Walther och borstade honom en stund och mockade. Mitt skitjobb ^^ Sen for jag in till Y och satt där en bra stund och disskuterade det ena som det andra. Hon är en verklig vän !
Y och jag skulle senare fara och släppa ut W, och då hade L flätat honom så fint ! ^^ Önskar jag kunde sånt, ska nog ha henne att lära mig det . Det tror jag .

Åh... Jag borde verkligen öva nu ! På riktigt. Jag har helt enkelt INGEN lust . Suck.

Shalom ^^


På bild : Walther för ett par år sen. <3

Inga kommentarer:

Bloggarkiv