torsdag 12 juni 2008

Regnigt .

Usch va tråkigt med regn . Jag hade tänkt att IDAG ska jag sova läääänge . Ingen ska få störa mig . Bara ligga och gosa i min härligt underbara säng med en stor , fet och gosig hund som snarkar ljúdligt . Men ... friden var förstörd o7.50 . Då började en viss byggmästare spika i väggen därute , och det HÖRS verkligen hit in . Så ... 08.15 steg jag upp och började min dag. Hemfriden var det ...

Så idag har jag försökt öva lite , men suck . Jag kommer ta livet av ngn... eller nått snart .
Igår var jag dessutom till underbara Walther . Han var som vanligt bara . Snål och lite rastlös . Tycker så mycket om honom <3 Hoppas min kamel ngn gång skulle bli en "normal" häst .
hade tänkt jag skulle fara dit ikväll igen men hinner väl nog inte . Spläsch.

Sen måste jag väl antaligen pysa iväg till Esse ikväll igen bara vädret tillåter. Inte kul att vespa i regnväder. Hatar regn, speciellt när man ska ut och göra ngt vettigt . Så vettigt det nu blir .

Nåja . Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv