söndag 15 juni 2008

Barnens dag i Larmso var rolig ! Vi övade före i nån timme och det gick bra . Förståss blev det ju lite snuskprat´och T fick säkert nog av att höra på alla slags äckligheter vi sade åt varandra , men äh , man kan ju alltid stänga öronen.
Vi hade en sån lyx att vi fick riktit taxiskjuts med båt tillbaka , så vi slapp ro , men att ro är riktit fridfullt, men jag gillar och kan bättre paddla . Tror jag . Mina talanger är lite rostade på det området . I min barndom kunde jag ro riktit bra, nu får jag bara sjukt i händerna .

Helgen har varit riktit roligt . Fredagen var jag lite trött, men riktit rolig iallafall . Lite snurrig .
Lördagen for vi till J o grillade lite. S brände sin hamburgare , den busen . Men jag tycker om dig ändå <3 Sen for vi till stan , alla var ovanligt glada , det märks att alla märker av sommaren . Det är verkligen feeling när man är tillsammans nu . Alla skrattar och lever med i allt .
Förståss så blev det en och annan öl . Men det är ju bara en gång sommar .
Vi for också roandes till köpmanholmen på kvällen igen och upp i tornet. K och Jag var så rädda . Han är också höjdrädd som jag . Känns bra att ha ngn som också är höjdrädd . Det gav mig styrka. och jag vågade ända upp . 10 meter minst upp i ett trätorn som gungade lite. WOW ! Jag är stolt .
K gick med oss på naturstigen och berättade om fåglar : Och där har vi en sädesärla, den är liite grååå huvudet som ni ser .
Sen när vi rodde tillbaka sjöng han My herat will go on , han lekta han var på Titanic. Det lät roligt, för han kunde inte texten . Men Keeki är annars bra att sjunga. Han sjunger i Satorium . :)
När vi kom in till stan så hade E födelsedag , och hon var på krogen för första gången. Snart är det min tur . Snart . . . Grattis E ! Tycker mycket mycket om dig <3
Y fyller idag också . Gav henne lite hästsaker, kan behövs åt Walther . Och hon får INTE spara det till nästa häst . Absolut inte . Det förbjuder jag henne till !

Snart är det midsommar . Mums ! Party Party !

Inga kommentarer:

Bloggarkiv