måndag 23 juni 2008

23 Juni 2008


Gomorron !
Jag är nu då 18 . Känns lite snopet , jag trodde det skulle vara lite annorlunda . Bara lite , som att man skulel växt 10 cm på en natt . Då skulle jag bli lång , men det är egentligen tur att inte jag växte 10 cm , jag är ganska höjdrädd. Det skulle nog ha blivit för långt ner . Jag tar det lugnt med mina 162cm ^^

Jag har redan fått en del grattis, och en av kusinen C som jag uppskattade mycket ! Känndes så roligt att hon skickade åt mig . Värdefullt .
Första grattisena fick jag igår då klockan slagit tolv, då sade E först, och sen kom M , D , E och J från Nedervetil . ^^
Nu skickade Y åt mig också. Skojj ^^
Syster S , Systers Sambo M, och Fammo kommer hit idag. Jag önskar jag skulle ha ljus på min tårta. Det skulle vara fint , jag ahr inte haft det sen jag var 5. Jag skall nog ringa mamma och säga att jag vill ha ljus på min tårta.
Jag vet redan vad jag får av Syster S, Fammo , och Mamma . Eller mamma har jag aningar om. Själv har jag unnat mig att bränna en Tarkan skiva som jag paketerade in, mycket roligare då ! ^^ Den ska jag ha i bilen sen. Mums säger jag bara ^^

Idag skall jag unna mig att göra roliga saker . jag skall göra mig fin, laga mitt hår snyggt, fara till Walther , vara med Donna ... och öva . Vilket inte jag vill unna mig . Men jag måste . SUCK . Snart är det över , Snart ....

Ja , man får säga, ja må hon leva ^^


Shalom ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv