tisdag 4 november 2014

Renovering på gång

Sambon kollar in fönstret
Igår började sambon säga att det var dags att dra igång sovrumsrenoveringen. Gissa om jag blev glad! Vi plockade ut de fåtal saker som fanns i rummet på golvet och sen började vi riva ner golv och taklistar och slipade och spacklade igen ojämnheter efter spikhål i väggen.
Före vi började med sovrummet så satte vi upp tre rullgardiner och fixade upp "skynket" i kontoret. Och det blev helt ok, nu syns inte alla tusen sakerna som är inträngda längst bak där.

Sovrummet ska bli i lila och grå, och så sen lite svarta inredningsdetaljer. Jag har planerat allt in i minsta detalj och just nu så funderar jag över sängöverkast. Jag behöver ett nytt sådant, men det ska va exakt ett sånt jag vill ha så det gäller att börja söka snart, fast.. vi borde kanske köpa en säng före det.


Som det ser ut just nu...


Inga kommentarer:

Bloggarkiv