tisdag 11 november 2014

Ett tecken om framtiden ?

Hittade nyss en Islandshäst tidning utanför hästhagen, och den är varken min eller M´s?! WHAT? Var har den kommit ifrån, är detta ödet, skaffa dig en islandshäst människa ? Haha, skämt å sido, just nu är jag inne på Amerikanska miniatyrer men tidningen är inne på tork för den var ganska blöt.

Dagen har flutit på som vanligt och har planerat med M stockholmsresan om några veckor och roat mig med att läsa hästannonser. Vad vissa människor är bra på att skriva så man kan läsa mellan raderna så att säga, och när folk lägger ut annonser på hästar så skulle man väl både kunna tänka på lite mer ljus och charmighet i bilderna. Avelshingst bilder med en häst som står oborstad och i en skitig hage är inte så attraktivt.

Nu började jag surfa på Schleich leksaker och wow vad de är fina. Varför fanns inte dessa när jag var liten ? De är ju hur charmiga som helst, och vad fina tillbehör det finns till dem och en massa hästraser bla. Tummen upp för dessa, kanske man borde samla på dem, de är ju iallafall fina att titta på, och vem vet, kanske någon vill leka med dem i framtiden ? ^^

Inga kommentarer:

Bloggarkiv