tisdag 28 oktober 2014

Morgontrött

Förkylning på gång igen, men det hör väl till hösten och vintern. Jag är alldeles snurrig i huvudet tycker jag nu just, men det blir väl ändring på det bara man vaknar till lite hoppas jag.

Igår började jag och M på att riva ner hästhagen där nere vid svärföräldrarnas och nu är det i princip helt borta. Elstolpar och tråd är borta och ligger i en hög, ikväll ska de upp hit för förvaring tills nästa år då hagen ska bli ännu större här uppe hos oss. Ponnyerna var nöjda och lite taggade över att få börja bo här igen, men på ett vis så tror jag att de har trivts bäst där nere då det har varit mer öppet och mer action på dagarna. Men det får duga såhär.



Jag blev minsann rejält trött igår efteråt. Jag hade hållt på hela morgonen med att fixa och grejja här inne med bla. gardintvätt och plockat fram och tillbaka med en massa saker. Och sen att ha ultra fart med hagrivandet för att försöka göra så mycket som möjligt före det blev mörkt, vilket inte lyckades jättebra heller.


Just nu är jag otroligt res sugen just nu så fantiserar om en ny resa till hösten, och tror nog jag vet vart vi skall åka bara planerna går som de ska. Nästa resa som är på kommande är ju SWEDEN HORSE SHOW. För den som är sugen för att se lite godbitar från fjolårets show: https://www.youtube.com/watch?v=rtDhWKnvA4o 

Det kommer bli helt otroligt kul!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv