tisdag 14 oktober 2014

Fyndat

Morgon igen, igår kändes det verkligen som tiden bara rann iväg. Jag var direkt efter jobb in till Jeppis för att träffa fysioterapeuten angående min domning i foten och för att fixa skoinlägg. Blev riktigt bekvämt åt mina fötter måste jag säga, och han godkände min skor som jag shoppat och tyckte de var bra fynd. DESSUTOM hade jag lyckats träna om mitt steg så nu går jag perfekt med vänster fot och höger är lite lite vriden ännu, men halleluja! Jag är riktigt nöjd att jag lyckades.

Efter jobb for jag in via Loppis för det är väldigt länge sen jag haft tid att besöka det. Så tog en snabb runda och hittade två barnböcker som handlade om hästar. Ena var lite medsliten men jag kunde inte låta bli, med lite fix kommer den att hålla bra länge till.
Och så fyndade jag ett par nya byxor, en tunika som inte passar mig men som säkert kommer passa någon annan (den var helsnygg så den kunde jag inte lämna där) och sen hittade jag en ny PUMA träningströja.
I helgen kanske jag och syrran ska iväg till Loppisarna i Vasa, ska hoppas det blir trist väder för då passar det perfekt att gå på loppis!



Inga kommentarer:

Bloggarkiv