tisdag 14 oktober 2014

Frusen

Bild lånad från google.
Nyss hemkommen efter en bra stund ute i kylan i Esse tillsammans med ponnyerna. Kort lektion för mig och Alma, samt en lektion för Diva och S.
Jag hade riktigt roligt, Alma jobbade verkligen jättebra och är riktigt nöjd med dagens pass. Diva och S hade ett riktigt bra pass de också och hon uppför sig toppen med andra okända ponnyer. Tummen upp helt enkelt.




Usch vad jag vantrivs med detta mörker redan om kvällarna. Nu börjar vintern komma smygande och redan på fredag har de lovat -7 grader. Nu är det att tvätta bort sommarjackorna, för att ta fram höst och tidig vinter garderob. (Den som man inte äger egentligen) Men nta skor har jag ju iallafall och kanske man borde inviga dem imorgon ? Skoinläggen jag fick igår vid fysioterapeuten är toppenbra hittills, hoppas det fortsätter i samma stil och att värken i fötterna avtar.







Inga kommentarer:

Bloggarkiv