onsdag 8 oktober 2014

Födelsemärke, provsvar

Ett minne blott, endast blåa trådar som spretar upp.
För över en vecka sen var jag och tog bort ett födelsemärke på ryggen och är ännu sydd med tre stygn som ska plockas bort imorgon.
Jag fick svar nu idag på brev om dethär märket, tydligen hade det varit ett oroligare märke så det var bra att det togs bort nu. Pustar ut, tänk om det skulle ha varit cancer.
 Jag hade inte ens funderat på om det var farligt eller inte, mamma sa att det såg så svart ut att jag ska visa det för läkaren som tyckte det såg bra ut men eftersom vi bokat in tid för operation tog hon bort det och det är jag glad över nu. Tänk om det utvecklats till något annat.. Hua, hemska tanke! Jag har inte tid att bli sjuk, jag njuter för fulla muggar av livet.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv