måndag 22 september 2014

Tillbaka på hemfronten

I fredags anlände vi tillbaka till Finland från vårt kära Grekland. Jag drog såklart på mig en förkylning där så nu är jag rädd för att jag har fått bihåleinflammation, har exakt samma symptom som när jag hade det senast, nämligen SPRÄNGHUVUDVÄRK. Jag fick det nämligen både igår och idag på jobb, men som tur var råkade arbetskompisen ha med sig värktabletter så jag blev räddad.

Det känns bra att vara hemma igen. Första natten sov jag oroligt, men skönt att vakna upp med sambon och två katter i sängen, samt hunden på golvet. Ponnyerna mådde riktigt bra och hade blivit mer fluffiga i pälsen, sötnötarna.

'Jag ska såklart visa mer och berätta mer om Grekland och Kos, men vill gärna visa bilder i samband med det så ska försöka knåpa ihop imorgon ett inlägg om något.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv