onsdag 3 september 2014

Snart ingen fot kvar ?

Kos, Grekland
Igår började nätet helt krångla, eller egentligen redan på måndagskväll. Det gick absolut inte att få igång det, och har varit internetlös i två dagar tills det nu imorse började funka igen. Tydligen ska saunalahti ha haft något slags problem, men nu är det upprett. Jag hann konstatera att man blir ganska beroende av att surfa, så två dagar utan har faktiskt gjort gott.

Om 8 dagar började vår resa till Grekland. Jag är så nöjd att vi har bokat en resa. Det är så skönt att ta en liten break och åka bort och bara lata sig. Det är svårt att lata sig när man både har jobb, jordbruk, och hobby som tar tid.
Det är ju en del förberedelser före vi åker, bla. började jag skriva djurens checklista som jag ska ge åt svärmor och svärfar, och M som ska sköta om marsvinen och ponnyerna. Telefonnummer ska skrivas ner och ett som annat, men det går bra. Det börjar gå på rutin, jag vet vad jag ska skriva helt enkelt.

Jag har inte fått några röntgensvar ännu, men min fot har blivit ÄNNU värre. Den har börjat domna upp längs med fotbladet, och när jag rör på en sena så känns det av inne i stortån också. Det gör inte ont, men det är riktigt helmystiskt! Det är riktigt surt, för jag har börjat komma igång med att ta igång träningen igen och foten är ju ett litet hinder, jag vill ju inte förvärra saken så igår blev det en lugn hemmakväll.






Inga kommentarer:

Bloggarkiv