torsdag 11 september 2014

Final countdown

Nu är det så nära man kan bli att resa iväg. Väskorna står redo i vardagsrummet, bara lite småplock i dem och sen är det bara att lägga igen dem och vänta på att det ska bli kväll. Jag sov faktiskt en halvtimme längre imorse och det gjorde riktigt gott, är mycket piggare imorrn än vanligt, fast det kan ju bero på att man är mer igång och glad nu än vanligtvis på en vardagsmorgon.

Jag vet inte hur mycket uppdatering det kommer att komma från resan. Jag har absolut ingen aning om hur det går att använda internet där, och jag har ju som sagt ingen touchtelefon så där kan man förvänta sig NOLL. HAHA! Jag är förmodligen den sista av mina kompisar som inte har en touch med alla dess finesser på, men jag klarar mig riktigt bra med en vanlig knapptelefon. Så länge man kan skicka SMS och ringa, då klarar jag mig riktigt bra.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv