söndag 31 augusti 2014

Venetziansk och sovmorgon

Igår var det Venetziansk och spenderade den tillsammans med sambon i esse med två av bästa kompisarna och deras respektive, samt lilla W. Vi hade så himla roligt, jag har to.m lite ont i magen av alla skratt som det kom igår. Man fick alltid hålla koll på om nån höll på att säga något roligt vid matbordet före man stoppade in någon mat eller dryck i munnen, det är svårt att svälja när man skrattar.
Det blev en lagom lång kväll, klockan 00.00 var vi hemma och låg till sängs, så det var skönt att det inte blev så sent.

Idag hade vi tänkt ha sovmorgon jag och sambon. Sambon var första gången uppe klockan 6.00, och jag vaknade klockan 8.00, pigg som en mört. Jahapp. Sovmorgon var det ja.. Nåja, vi hade iallafall inget alarm att ringa.

Idag ska jag ha lite städning och uppröjning här hemma, och så ska jag försöka få in sängen till antikrummet, mer bilder får ni sen av det isåfall.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv