onsdag 20 augusti 2014

Shopping och IDOL

Ikväll tog jag mig en tur till jeppis för att inhandla nya regnrock, inneskor och gummistövlar till jobbet. Allt hittades, regnrocken ser ut som en slaktarkappa, gummistövlarna är leopardfärgade, och rosa crocs som inneskor. Helt ok helt enkelt! Dessutom träffades jag och R och vi tog en pratstund sen över en trip på halppis cafét. Härligt att prata av sig med henne, en av de bästa vännerna jag har. Lillasyster [v]

Nu kommer Idol på tv, något jag inte följt med på många år. Det väcker många roliga minnen, och har ju faktiskt varit på en Idolkonsert i Jeppis för x antal år sen, när Jay Smith var vinnaren av Idol. Han är fantastiskt duktig. Skulle gärna se honom flera gånger live, superduper bra helt enkelt! Han kan helt enkelt musik!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv