tisdag 12 augusti 2014

Sh´ bam

Ikväll har jag varit på ett träningspass till studio Z och det känndes minsann att det är länge sen man har varit där. Kordinationen var minsann sådär och råddig blev man, men svetten den rann och nu känns man lagom trött i kroppen. PUH. Men kul var det och rekommenderar fortsättningsvis stället varmt, det är härliga tränare där som motiverar och peppar!

Sitter och kikar resor, och det finns en massa intressant som jag skrivit ner på skilt papper att dethär kan vara bra, och dethär kan jag tänka mig osv. Sambon är inte så intresserad av att leta, utan jag får lägga fram förslag som han sen godkänner eller inte, han har aldrig ro att sitta och titta nån längre stund.

Nu ska jag börja ta och krypa till kojs, det borde jag gjort för en stund sen redan. Godnatt folket!

Inga kommentarer:

Bloggarkiv