onsdag 13 augusti 2014

Livet är kort

Ikväll har jag och sambon varit till staden för att råka J och M före de åker iväg hem till Bryssel, eller hem och hem. Jag tror minsann att hemma skulle vara bättre här, iallafall om jag fick bestämma. Helst av allt skulle de kunna vara här hela tiden! Vi ska hoppar det blir så någon gång.
Vi besökte Halpa Halli där jag köpte en stor solhatt, en såndär som prusiluskan har, och sen var vi till Mango House och åt så man nästan rullade. Riktigt gott var det!

Jag tog mig en promenad för att få ner maten bättre sen vi kom hem från Jeppis ikväll. Och började tänka på en bekants fästman som dog för några veckor sen. Det finns inte ord att beskriva. Livet kan minsann sluta fortare än man någonsin kunnat föreställa sig. Länk till en vacker video tillägnad honom finns här.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv