tisdag 5 augusti 2014

Bröllop x 2, är jag näst i tur ?

E och D.

I helgen var vi på två bröllop, båda på samma dag. Jag har underbara vänner som ställer till med bröllop och dessutom råkar pricka in den på samma dag. PUH. Båda hölls i Pedersöre kyrka och hoppas inte prästen upptäckte mig och sambon både gångerna. HAHA!

Både bröllopen var super. På E och D´s bröllop fick jag både guldkrona och guldstol. Jag har ju för x antal år sen fixat ihop dem, och så har det ju blivit skämtat x antal gånger om att jag ska ha guldstol på ert bröllop, och tänk att jag fick det! Jag kommer ställa den på en helig plats och minnas det fina från deras bröllop. Som sagt, va vare ja sa ? ;)

På P och C´s bröllop fångade jag brudbuketten som P kastade på senkvällen, härligt så. Är jag månne näst i tur då ? Kanske den för lite mer tur och lycka med sig iallafall.

Söndagen var en väldig sömnig sådan. Vi var på gång hela bröllopsdagen från tidigt på morgon och for iväg redan 13 tiden och var hemma i sängen först 3.00. Men roligt var det! Jag är verkligen tacksam över att ha blivit bjuden, störst av allt är kärleken.
Guldkronan och guldstolen.

Brudbuketten
P och C.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv