lördag 28 juni 2014

Snart iväg med husbilen

Vid svärföräldrarnas villa på midsommar
Snart snart ska vi åka iväg med husbilen, förhoppningsvis. Sambon drog på sig en dunder förkylning igår så jag håller tummar och tår att han ska repa sig och inte bli värre tills imorgon.
Donna har vi kört till fammos, dit var jag förresten på grillfest idag och det var en bra fest. Lady skall bo hos svärföräldarna och sen hos föräldrarna när de kommit hem från resan.

Jag har packat det mesta klart, så det är nog egentligen bara att tuta och köra. Jag ska försöka att blogga mellan varven på resan, för som det verkar så kommer vi nog ha internet med oss denna gång också. Och kanske det dyker upp lite bilder då också i samband med bloggningarna.

Nu ska jag kolla upp adresser till campingarna där vi har tänkt oss att sova, kan ju vara bra att veta om nu GPS:en skulle ge upp mot förmodan.

Inga kommentarer:

Bloggarkiv