torsdag 5 juni 2014

Photoshoot

S och Diva. Det fina ekipaget.
 Photoshooten gick riktigt bra igår. Ponnyerna uppförde sig exemplariskt och jag fick massor med fina bilder att gotta mig mer. Trots värmen, brännässlor och myror fotade vi på tre olika ställen inom en timme. Det kallar jag rekordfart. Efter det blev det en barbackaskritt tur med ponnyerna på en timme. Och så blev det såning för hand av lösdriften där nere, mindre roligt att kratta en halv lösdrift för hand, men bra ska vi tro att det blir.

Idag har jag jobbat, och kom hem för att duscha en något överhettad häst och sen försöka sola själv en stund. Solen gick i moln så gick in och sov bort en timme. Jag är verkligen dödstrött, så det passar sig bra att jag är sista dagen i jobb imorgon.

Ikväll ska jag i jobb på nya jobbet några timmar, hoppas jag inte bränner upp mig före det i solen, för nu när den inte är i moln passar jag på och njuter med böcker i solstolen som jag släpat fram. Blir det semester så blir det.


Inga kommentarer:

Bloggarkiv