tisdag 24 juni 2014

Min 24 års dag



Igår var det min 24 års dag och den började med att svärmor kom och väckte mig med present. Efter det rastade jag hundarna och så for jag ut på en ridtur tillsammans med S i ca. 1 ½ timme.

Jag bjöd över A och G med lilla A för kaka som lämnat över, och mindre blev det kvar som tur är! Gottegris som man är så är det bättre man delar med sig. HAHA!

Medans jag sen väntade på att sambon skulle komma hem så putsade jag upp sadeln med ENJOS produkter och den blev ju riktigt snygg och fin polerad, ska pröva med ett träns sen också för att se hur det artar sig.

Sambon kom hem, och vi tog husbilen till Hästöskata för att äta skataburgare. Det är liksom lite tradition när jag fyller år att vi åker iväg till Hästöskata. Gott var det minsann och sen brummade vi iväg till Jeppis för att ta en glass på torget. Första glassen där iår, en av sakerna jag ville göra som var på semesterlistan.

Och när vi sen kom hem hämtade vi ett lass med gräs åt ponnyerna och sen var dagen i princip slut då. Otroligt att timmarna går så snabbt fast man är bara hemma. Jag trivs att vara hemma, skulle inte ha lust att åka iväg och jobba ännu heller. Tur att det är en vecka kvar iallafall.



Inga kommentarer:

Bloggarkiv