onsdag 10 april 2013

Påsken bortblåst

Lepplax vyer
Tänka sig, två inlägg på en dag. WOW! Det måste ha varit länge sen. Sitter nu och väntar på att nukkumatti ska komma och ta mig, men faktiskt e jag ganska pigg än så länge så det lär väl ta ett tag.

Fick som sagt tagit en powernap och sov en ca. 45 minuter. Kollade telefonen då jag vaknade och två missade samtal av B. Ringde upp och hon kom på en kaffe och glasskopp hit till mig. Roligt med spontana besök! Vi satt en timme och babblade på om allt möjligt.

Jag har sen varit iväg till ponnyerna och fixat med dom och när jag kom hem beslöt jag mig för att ta mig an skrubben i sovrummet och fixade om en hel del i hyllorna så jag fick rum med mina pysselgrejer. Jag kom på att jag skulle vilja få pysslat något fint till min vänninas baby när denne anländer, och har en tanke men borde hitta något till det ännu. Jag måste verkligen se om jag får spinnt vidare idén.
Och som sagt påsken städade jag undan, det var i och för sig inte mycket men iallafall skulle ju kyckligarna bort. Jag bytte sen bordsduk efter som den jag haft var FULL med katthår. Jaa, mina katter sitter på köksbordet.
Plus att jag dessutom tvättat undan sängkläderna och lagt nya i sängen. MUMS.

Och nu sitter jag här.. har ätit en smörgås och en yoghurt i min ensamhet. Sambon är som vanligt i Lepplax och bygger och kommer först när nukkumatti har anlänt.



Inga kommentarer:

Bloggarkiv