torsdag 18 april 2013

LET´S DANCE

Igår kväll var jag och sambon på danskurs. Och det var verkligen roligt! Vi dansade vals i två timmar och visst lärde vi oss en hel del nytt. Jag fick dessutom dansa med två andra som var där på kursen, och trampade x antal gånger dem på tårna eller stopplade över deras ben. Jaa, smidig som en elefant i kylskåp. Dansläraren var helt fantastisk! Hon var duktig och visade bra hur vi skulle göra, och om vi inte kunde tog hon själv över och visade hur man ska göra. 

Före danskursen hjälpte sambon mig med att fixa till lite skatteändringar, och det var bra. Jag är verkligen dålig på sånt där och det är ju bra att nån visar hur man ska göra. Helst av allt undviker jag allt som har med räkning att göra, matte är minsann inte min starka sida!

Okej, nu får regnet verkligen ge med sig. Jag som njöt för fulla muggar av solen och kommit igång med mina joggingturer och nu är det såhär ruggigt.

Nu ska jag plocka upp lite i lägenheten, eller vila en stund. Jag är som sagt riktigt frusen efter att ha varit ute med ponnyerna i Lepplax två timmar, och så har amn ju varit vaken sen 3.30..

Inga kommentarer:

Bloggarkiv