onsdag 13 mars 2013

Invigning

Invigde nya rosa jeansen idag. Sitter som gjutna och de är väldigt bekväma, jag stuntade runt omkring på jobbet och flickorna tror jag tyckte de var fina. Rosa är ju alltid bäst i dagisåldern, sen i skolåldern brukar ju allt med hello kitty och nalle puh falla bort.

Lady var i toppenskick igår. Hon rusade omkring i Lepplax och lekte på för sig själv. Hon grävde to.m upp en bamsepinne och morrade åt den och rusade omkring med den. Antagligen levde den i hennes värld?
Idag däremot visade hon tydligt att något var fel när jag kom hem, smsade sambon och frågade om han gett någon värkmedecin idag, men nej det hade han inte. Så nu har vi tagit en dos och hoppas den ska börja värka så smånigom.

Idag ska sambon och jag ha lite "vi" dag. Vi ska bla. och handla. Det är kul, han är rolig att handla med. och så ska vi väl fixa ihop nått gott till kvällen också.

Sen borde jag också åka iväg till ponnyerna, pyssla om dem samt fixa mat etc. Det är ganska kallt ute idag även fast solen är uppe, så få se hur mycket man tål göra.
Och.. lägenheten är full med hår. Farmen löser ?

Shalom

Inga kommentarer:

Bloggarkiv